mijn beslissing

Alles over Bangers en Autorodeo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
bulletman
Superstar Poster
Berichten: 508
Lid geworden op: Do 02 Feb, 2006 11:59 am
Contact:

mijn beslissing

Berichtdoor bulletman » Vr 24 Jun, 2016 9:35 am

Mijn beslissing
Loop er al een tijdje mee maar heb na lang nadenken een beslissing genomen.
Ik heb me ooit na mijn scheiding voorgenomen om geen dingen te gaan doen waar ik geen plezier aan beleef of stress van krijg elke keer kon ik toch weer de batterij naar de positieve kant opladen maar dit lukt al een tijdje steeds moeilijker ook het idee krijgen dat je het niet goed doet speelt mee ook als je denkt dat je alles onder controle hebt staat er altijd wel weer iemand op die het niet met je eens is en normaal gezien kon ik hier wel mee dealen de laatste tijd niet meer
De doorslag kwam uiteindelijk dat het op mijn werk niet altijd meer mogelijk is om vrij te krijgen en daar ik ook zondags werk zag het er Naar uit dat ik niet alle zeven wedstrijden meer aanwezig kon zijn en kon ik dus niet meer voor de volle 100% er voor gaan
dit alles bij elkaar heeft mij doen besluiten om te stoppen als bangerpromotor.
Het zal voor velen een verrassing zijn een aantal hebben dit misschien zien aankomen.
Ik weet dat het ook zonder mijn aanwezigheid gewoon door zal gaan heb ook niks tegen Camso of Gert jan heb daar al die jaren goed mee kunnen samenwerken daar ligt het dus niet aan dus ik zal ook zeker weer op de baan komen kijken niet alle wedstrijden maar keer het zeker niet de rug toe.
Een ieder die dezelfde hobby heeft moet er ook zeker gewoon mee doorgaan het aanmelden zal voortaan via Gert jan gaan ikzelf zal op de achtergrond Gert jan nog steunen met de website ed maar zal niet meer op de baan staan.
Deze beslissing heb ik helemaal zelf genomen en is definitief
Iedereen bedankt voor een aantal mooie jaren en ga vooral door op de mooiste en snelste bangerbaan van het vasteland

Peter van Oijen
Site Admin
Berichten: 2748
Lid geworden op: Do 17 Feb, 2005 2:43 pm
Locatie: Cromvoirt (nbr)
Contact:

Re: mijn beslissing

Berichtdoor Peter van Oijen » Vr 24 Jun, 2016 7:34 pm

Bedankt Marc, voor de vele energie die je er ingestoken hebt.


[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Bangers-Bangerstox-Autorodeo”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten