Heinegone 13 Juni 2015

Alles over Bangers en Autorodeo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
PEEWEE#13
Member
Berichten: 37
Lid geworden op: Di 28 Jul, 2009 10:45 am
Locatie: NES !! North of Holland
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Heinegone 13 Juni 2015

Berichtdoor PEEWEE#13 » Ma 30 Jun, 2014 11:20 pm

Heren en Dames coureurs.

Trackstar en #401 Steve Hemmings gaan op 13 Juni 2015 een afscheidswedstrijd op Kings-Lynn voor mij organiseren.
Dat zal de laatste keer zijn dat ik in een banger zal rijden.
Ze willen de opzet net zo doen als met de Axe-tinction, en de eerste heats verdelen in.,: Pre70, Pre 85, All Yanks, en the modern stuff.
er zal veel prijzengeld verdeeld worden, maar je word niet rijk als je een manche wint !!!!! haha
Exacte verdeling komt tzt nog online.

De wedstrijd zal op uitnodiging zijn, en bij deze zijn jullie (de continentals) allemaal uitgenodigd!!!!
Alle rijders van zowel Camso als ASE, Belgie, Nederland, Duitsland, etc.
Het is nog heel ver weg, maar als jullie zeker weten dat jullie de meeting willen rijden, kunnen jullie me een mail sturen via .,: pieterleistra@kpnmail.nl, of eventueel via facebook. Wie zich voor 13 Juli bij mij opgeeft is zeker van een startplek.

Ik zal persoonlijk voor 100 euro startgeld zorgen per coureur, om de reis kosten enigzinds te compenseren.

Mocht je nou opgegeven zijn, maar onverhoopt toch niet deel kunnen nemen, laat het me dan aub weten, dan kunnen we misschien een andere coureur nog blij maken.

Ikzelf ben zeer vereerd met deze meeting, en hoop dat we er een mooi feest van kunnen maken.

13 Juni 2015 Kings-Lynn !!!!!

#13 P!
Allways wanted.,: Granada's, Farina's, Yanks, ..... Just all big RWD cars for racing!

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Bangers-Bangerstox-Autorodeo”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten