Waar ben jij dit weekend? 2017
Re: Waar ben jij dit weekend? 2017
Zondag Warneton zie ik Snoek en Lange Frans weer kan ik bijbuurten
Ook u toekomst
-
- Member
- Locatie: Brabant [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ook Warneton en niet bijbuurten met Bosch ,want hij kan alleen maar zeveren ja een hele dag lang!
-
- Member
- Locatie: Turnhout Belgie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
het zijn toch echt vrienden onder elkaar
Ja Frank vrienden voor het leven Snoek praat hier wel zo maar morgen is het Boschje hier Boschje daar
Ook u toekomst
Emmen zonder snoek en Lange Frans, hehe eindelijk geen gezever aan me kop
Ook u toekomst
-
- Member
- Locatie: Turnhout Belgie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Zo dadelijk naar posterholt vertrekken
Morgen Sint Maarten blijkbaar gaat de Snoek ook mee dus moet ik weer oordoppen meenemen
Ook u toekomst
-
- Member
- Lid geworden op: Ma 25 Okt, 2010 3:36 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Lelystad!!! met team vd Bosch!!