Allerlaatste WK ijsspeedway Assen

Voor algemene onderwerpen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Peter van Oijen
Site Admin
Berichten: 2748
Lid geworden op: Do 17 Feb, 2005 2:43 pm
Locatie: Cromvoirt (nbr)
Contact:

Allerlaatste WK ijsspeedway Assen

Berichtdoor Peter van Oijen » Wo 09 Mar, 2016 5:09 pm

Er zijn tijden van komen en tijden van gaan en helaas geld dit nu voor het WK ijsspeedway in Assen. Het stadion wordt gesloten mede omdat de eigenaar er geen geld meer in wil stoppen ( moet geld bij ). Na ruim 40 jaar ijsracen is het af. Ben er zelf ook aantal keer geweest alle keren op zondag ,en zit nu in twijfelen dat ik ga ( als ik ga op zaterdagavond ). Het is maar een race van 2.5 tot 3 uur maar eigenlijk zeker wel de moeite waard om heen te gaan zeker als je in het Noorden woont.
Ik weet dat het geen autospeedway is maar doordat het de laatste keer is mag het wel de aandacht...

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten