Overkoepelend orgaan de N.A.B.
-
- Member
- Lid geworden op: Ma 02 Okt, 2006 1:24 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Overkoepelend orgaan de N.A.B.
Hier is meer te zien- http://autosportbond.nl/organisatie/
-
- Member
- Lid geworden op: Ma 23 Apr, 2007 1:08 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Vreemd dat Camso niet bij de aangesloten circuits staat. Ik heb wel ieder jaar 150€ lidgeld betaald.
Ook NOOIT enig bericht of verslag van de NOSP gehoord.
Het bericht van Dieter is van 2015, maar als ik het goed voorheb is de NOSP opgeheven na een dispuut voor de Rechtbank.
Kan er hier iemand de juiste informatie over geven?
Ook NOOIT enig bericht of verslag van de NOSP gehoord.
Het bericht van Dieter is van 2015, maar als ik het goed voorheb is de NOSP opgeheven na een dispuut voor de Rechtbank.
Kan er hier iemand de juiste informatie over geven?
-
- Site Admin
De link is van de NAB niet van de NOSP. In mijn ogen NOSP een goed ding. Met de NOSP ben je nu geschorst als je op een baan vecht- actie doet die niet kan op alle banen geschorst. Heb je zo'n organisatie niet kan iemand een week later weer rijden. Vroeger was het vechten normaal bij de autospeedway, daardoor vele gestopt, nu is het een uitzondering en dat moet je zo houden want mensen komen om hun hobby te zien of uit te oefenen.