Koninginnedag Autocross Kollum

Voor algemene onderwerpen
Mark Bremer
Club van 1000
Berichten: 1991
Lid geworden op: Za 03 Jun, 2006 1:33 pm
Locatie: Noardburgum, Frl.
Contact:

Koninginnedag Autocross Kollum

Berichtdoor Mark Bremer » Di 28 Apr, 2009 10:29 am

Morgen word het weer wat beter, en vandaag is een mindere dag. dan hoop ik dat we donderdag weer een mooi dagje krijgen.

Ik verwacht veel vrije standaards. een aantal nieuwe standaards die voor dokkum nog niet klaar waren. ook een groter aantal rodeo's zullen komen opdagen. en over het aantal stockcars kun je denk ik hetzelfde verwachten als paasmaandag. bij komend dat dit keer Wieger Hellema wel aanwezig zal zijn, en misschien nog een Minnema.

Jeroen Wekema verschijnt pas in Emmen op de baan.

[Foto Video Kammenga]
Member
Berichten: 370
Lid geworden op: Ma 30 Mar, 2009 1:35 pm
Locatie: Losdorp
Contact:

Re: Koninginnedag Autocross Kollum

Berichtdoor [Foto Video Kammenga] » Di 28 Apr, 2009 9:25 pm

Ook iedere maand een mooie digitale autocross magazine ontvangen, wordt nu GRATIS lid van DeCrozz.nl

Mark Bremer
Club van 1000
Berichten: 1991
Lid geworden op: Za 03 Jun, 2006 1:33 pm
Locatie: Noardburgum, Frl.
Contact:

Berichtdoor Mark Bremer » Wo 29 Apr, 2009 8:42 am


Gast
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor Gast » Wo 29 Apr, 2009 3:25 pm


Marcel Breg
Club van 1000
Berichten: 1441
Lid geworden op: Do 17 Feb, 2005 4:16 pm
Locatie: Wervershoof, Noord Holland
Contact:

Berichtdoor Marcel Breg » Wo 29 Apr, 2009 5:07 pm


pluto
Superstar Poster
Berichten: 634
Lid geworden op: Ma 08 Mei, 2006 8:03 pm
Locatie: STEDUM (gron)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor pluto » Do 30 Apr, 2009 7:13 am

ik kom dr aan :wink:
Afbeelding

[Foto Video Kammenga]
Member
Berichten: 370
Lid geworden op: Ma 30 Mar, 2009 1:35 pm
Locatie: Losdorp
Contact:

Berichtdoor [Foto Video Kammenga] » Do 30 Apr, 2009 7:28 pm

Ben net teurg van Kollum,, mooie crossdag, kwa weer, publiek, rijders en actie...leuke finales gezien en de manche waren gewoon rondjes rijden en gebeurde vrij weinig

morgen staan de fotos online op de site van [Foto Video Kammenga]
Ook iedere maand een mooie digitale autocross magazine ontvangen, wordt nu GRATIS lid van DeCrozz.nl

Mark Bremer
Club van 1000
Berichten: 1991
Lid geworden op: Za 03 Jun, 2006 1:33 pm
Locatie: Noardburgum, Frl.
Contact:

Berichtdoor Mark Bremer » Do 30 Apr, 2009 8:25 pm

Goed Dagje Kollum gehad, Baan was niet zoals het vanouds op Kollum is, maar we mogen uiteraard niet klagen. Weer was super 8)

F1 Stockcar klasse. eerste heat ik denk 4x herstart, en het was onduidelijk wat er gebeuren moest. ook intern was het niet helemaal duidelijk. Andre Neet met een enorm harde klapper, en mij verraste dat Heiko Ates, en ook Pascal Spigt naar Kollum waren gekomen. eerstgenoemd reed in 3de manche best wel goed, maar had technische pech. Bumper werd erg goed gebruikt, en wedstrijden waren hard. Wat mij opviel dan Jvd Iest het niet meer zo makkelijk had als afgelopen jaar, en er vandaag niet aan kon tippen.

Rodeo, was meer een beetje een teamrace. Henk 240 had een memo in z'n auto zitten welke van Team Leistra hij nog moest hebben :lol: het bleef bij 3 van de 4 geloof ik.

Vrije Standaard, mooie races. Groen #11 die nog niet gewend was aan het racen hier, en hem vol in de wagen van Sjef Huyben zette. Peetoom was snel, en kon niet bijgehaald worden door Jan Douwe vd Veen.

Kevers, Sensationele finale: Claster ligt 1ste, Kruis wil hem er tussendoor prikken, past niet. bult staat in de weg, en ze vliegen beide over de kop.

Sprinters, Kuil snel als vanouds

Standaard, in het begin erg tam, maar later toch een aantal leuke gevechten.

4 ritten standaard, 35 Vrije Standaards, 21 Stockcars, 2 ritten Kevers & Sprinters, en ik denk ook bijna 30 rodeo's.

Al met al leuk dagje, aan het weer heeft het niet gelegen. 8)

snakerider
Club van 1000
Berichten: 1018
Lid geworden op: Wo 29 Okt, 2008 7:54 pm
Locatie: donderen, drenthe
Contact:

Berichtdoor snakerider » Do 30 Apr, 2009 8:29 pm


pluto
Superstar Poster
Berichten: 634
Lid geworden op: Ma 08 Mei, 2006 8:03 pm
Locatie: STEDUM (gron)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Berichtdoor pluto » Do 30 Apr, 2009 8:38 pm

Afbeelding


[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten